سرا







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





قطعه عاشقانه

زندگی زیباست زشتی های ان تقصیر ماست /در مسیرش هرچه نازیباست ان تدبیر ماست

زندگی اب روانی است و روان میگذرد....انچه تقدیر من وتوست همان میگذرد

                ********************************************

عشق یعنی خاطرات بی غبار دفتری از شعر واز عطر بهار  عشق یعنی یک تمنا یک نیاز  زمزمه از

عاشقی با سوز و ساز عشق یعنی چشم خیس مست او زیر باران دست تو در دست او عشق

یعنی ملتهب از یک نگاه غرق در گلبوسه تا وقت پگاه

              *********************************************

تو یادگار من بودی افسوس که نیستی تو پیشم

اینو بهت گفته بودم نباشی دیونه میشم

زود رفتی گلم رفتی داغت موند رو دلم

حیف بودی گلم رفتی دردامو به کی بگم

            **********************************************

سعی کن مثل خورشید زیاد نور ندی چون همه از نورت استفاده میکنن ولی اصلا نگات نمیکنن

سعی کن مثل ستاره کم نور بدی تا همه تو خلوت شباشون دنبالت بگردن

            ***********************************************

روزها را گذراندم تا به خوشبختی برسم افسوس که خوشبختی با همان روزهایی بود که گذشت

            ***********************************************

اگه قبول داری خاطره ها میمانند پس اسوده خاطر باش که همیشه در خاطرم هستی

            ***********************************************

منم دلتنگ رویت  دلم اید به سویت  چه کردی با دل من  که کرده ارزویت

            ***********************************************

به اسمان سپردم چشم از تو برنداره  مراقب تو باشه هیچ وقت تنهات نذاره  تا تو نخوای نتابه دلت گرفت بباره  سپردم با تو باشه هرگز تنهات نذاره

           ************************************************

دیشب تو خوابم با بارون مسابقه دادم اون بارید و من گریه کردم باهاش از تو حرف زدم اون دلتنگ خورشید بود و من دلتنگ تو.

          *************************************************

سادگی قلبم را به حرمت عشق ببخش  ببخش که برای رفتنت آش پشت پا درست نکردم یادم نمی رود لحظه ای

که گفتی:آب پشت سرم نریز شکایتی نیست قرض هایت زیاد  شده مهر اعتبارت رنگی ندارد

برگرد برگرد قرض های دلم را بده و برو

           *************************************************

                  زیباترین شب زمین    شب پر از نگاه تو   دعای من برای تو    خدای من پناه تو 

            *************************************************


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط سارا در 17:53 | |



آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 17
بازدید کل : 6160
تعداد مطالب : 2
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1